Mozart in the Jungle

Hurra!
Det blir en andra säsong av Mozart in the jungle. Slukade den här underbara serien på Viaplay för ett par månader sedan.  Jag kunde inte släppa den, jat tittade på alla avsnitt under två kvällar, och sedan blev jag förstås besviken för att den var slut.
Serien handlar om en symfoniorkester i New York, om en ung tjej som gärna vill spela med där, och om en underbart galen mexikan som blir ledare för orkestern.Det är någonsorts blandning mellan komedi och drama, karaktärerna är ganska speciella och stämningen är härligt galen. Sex, drugs and classical music, är undertiteln.
Jag rekommenderar verkligen den här serien och jag längtar efter fortsättningen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0