Hatar åldergränser!

I slutet av april är det Lykke Li-konsert här i Stockholm. Agnes, Klara och jag hade tänkt gå dit, och mamma ville också följa med. Idag försökte vi köpa biljetter. Och gissa vad! Den enda av oss som kommer in är mamma! Det är åldersgräns 20! Jag blir så ARG, helt vansinnig av liska!
Många som lyssnar på Lykke Li är ju i min ålder. Kunde hon iinte spelat två gånger, en gång tidigare på dagen för oss som är yngre och sedan en gång på kvällen?
Nu ska det visst släppas en del biljetter med lägre åldersgräns, men det har vi ju ingen glädje av för då handlar det om 18-årsbiljetter.
Jag har hört Lykke Li live för några år sedan, det var på Cirkus och hon var jättebra.
Så grattis alla ni gamlingar som kan gå på Berns och höra henne den här gången.
Här är en  akustisk version av en av mina favoriter bland  hennes låter, som tröst för oss andra:
)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0