MOLO under Kulturnatten

Det var ju kulturnatt här i Stockholm igår. Då kan man se dans, teater och utställningar, och lyssna på musik på massor av platser. Det kostar ingenting och det är ett bra tillfälle att upptäcka sådant som man kanske inte skulle hitta fram till annars. Jag hamnade på en konsert i Kulturhuset med en grupp som heter MOLO, och som låter ganska annorlunda än den musik jag brukar lyssna på. Gillade dem verkligen. och bestämde mig för att i fortsättningen försöka låta bli att tänka "jag är en sådan som brukar gilla. . ." och i stället försöka ge musik som ligger utanför min vanliga smak en chans.

Kommentarer
Postat av: Tippan

Vad kul att du var där och att du gillade det! :)
Hoppas du får en trevlig sommar!
//Tippan i MOLO

Svar: Ser fram emot attt höra er fler gånger. Ni var jättebra!
kahlokarlsson.blogg.se

2014-07-22 @ 11:41:26
Postat av: Tippan

Tack snälla du! :)

2014-07-24 @ 09:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0