Eleanor & Park - du måste läsa den!

Missa inte boken Eleanor & Park! Jag låg vaken en hel natt och läste.
Det här är en fantastisk story om Eleanor som minst sagt har ett bedrövligt liv ( jag blev så arg på hennes hemska styvpappa Richie att jag drömde mardrömmar om honom nästa natt), och om Park som är en lite mer udda kille i highschool där i Nebraska.
Och slutet. . . Ja hur gick det egentligen? Man vill backa tillbaka i boken och se om författaren Rainbow Rowell (vilket namn!) kanske ändå inte har smugglat in någon liten ledtråd någonstans. Jag tror att hon har gjort det.
Jag är inte den enda som undrar över slutet. Gogglade och hittade ett forum där folk från hela världen diskuterar slutet.https://www.goodreads.com/topic/show/1311138-final-thoughts
Men gå inte in där förrän du läst boken!
Det finns de som inspirerats på andra sätt av den här storyn. Lyssna här: 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0