Fler stilikoner

Igår bloggade jag om stilikoner från musikvärlden (för att jag är så trött på min egen stil och på jakt efter en ny).  Här kommer några till som verkligen lyckas med att se ut på sina alldeles egna sätt:
Rebecca & Fiona, naturligtvis. Det finns förresten en lång bra intervju med dem i senaste Nöjesguiden.
Och M.i.a förstås.
Och så Annie Lennox.
Av någon konstig anledning är rödhåriga klart överrepresenterade bland mina stilförebilder. Kanske skulle man färga håret? Rött är roligare än ljusbrunt.
Det är väl onödigt att tillägga, men alla stilikonerna, både de här tre och de jag valde ut igår, är självklart inte bara förebilder för sina kläders skull utan minst lika mycket för musiken ( ja, med undantag av Madonna då, hennes musik gillar jag inte så mycket),

Kommentarer
Postat av: Ellen

En annan tjej med sjukt speciell och fin stil är Tigerlily som bloggar på fashionrushhh.blogg.se! Tipsar verkligen om hennes blogg, lite lik wheredidugetthat i stil.

Svar: Tack för tipset.Kollade hennes blogg direkt och fick massor av idéer.
kahlokarlsson.blogg.se

2014-04-02 @ 21:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0